25.5.09

Faza na Tusia

Mysz jest ostatnio w fazie córeczki tatusia. Nie cały czas, bo zasypiać chce wtulona we mnie, ale w ciągu dnia to już tylko Tuś i Tuś.
W piątek na placu zabaw nagle się na mnie obraziła. Pytam ją dlaczego, a ona naburmuszona wymamrotała w końcu:
- Bo nie zaprosiłaś do nas Tatusia!
No fakt - gdybym "zaprosiła", jeszcze trudniej byłoby mu wyjść do pracy...
Rankiem w sobotę głaskała czule jego włosy i powiedziała z rozmarzeniem:
- Jaki ty masz pięęękny mózg.
Wieczorem piekła ulubione ostatnio ciasto Tusia. Zaglądała do piekarnika i powtarzała:
- Piecze się ciasto. Dla Tatusia. Pyszne.
Dziś oglądałyśmy zdjęcia z wczorajszego pikniku. Na ekranie pojawiło się zdjęcie zrobione przez Młodą Matkę zza granicy (dziękujemy, o Matko, że znalazłaś dla nas chwilę, bardzo nam się podobało!). Mysz rozpromieniła się:
- Mamo, mamo, zobacz, Tatuś! Zobacz, zobacz! Mamo!
A potem cichuteńko dodała do siebie:
- Już mi teraz nie znikniesz Tatusiu z komputera.
Zdarza się też jednak, że Mysz ma do Tusia żal. Dziś wtuliła się we mnie i ze smutkiem poskarżyła się:
- Tatuś nie zgodził się, żebym mu skakała po brzuszku...
PS. Gdy pisałam tego posta, przyszła Mysz, popatrzyła na miniaturkę zdjęcia i ze złością powiedziała:
- Nie to, nie to! To za maleńkie zdjęcie!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcie! Tuś zadowolony, no ale jak się ma taką kochającą córę, rodzinę, to nie ma się co dziwić, prawda? :) No i Tusiu, muszę Ci napisać, że trochę przypomniałeś mi zespół The Beatles, a to przez długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tata na Myszogrodzie25/5/09 18:30

    Muszę chronić mój piękny mózg przed słońcem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ próżność mi łechce umieszczenie właśnie tego zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama na Myszogrodzie12/6/09 13:33

    Wcale Ci się, o Matko, nie dziwię :D Bardzo dziękuję za to zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.